środa, 14 grudnia 2016

Świąteczne prezenty przy niskim budżecie




  Ciąża i przygotowania do przyjścia dziecka na świat znacznie uszczupla portfel. Kiedy po drodze napotykamy jeszcze na Święta, portfel zaczyna płakać. Nie wyobrażam sobie by w Święta nie obdarować najbliższych prezentami. W tym roku jednak będą one znacznie tańsze, jednak myślę, że również sprawią Wam wiele radości. Jeśli jesteś w podobnej sytuacji, mam dla Ciebie kilka pomysłów.





Wspólny prezent dla par


Kiedy do obdarowania masz parę (rodziców, teściów, znajomych, brata z żoną itp.), warto pomyśleć o jednym, konkretnym i użytecznym prezencie. U mnie w tym roku teściowie otrzymają śliczny zestaw naczyń do grzanego wina (kubeczki + dzbaneczek z podgrzewaczem), a do tego pyszne wino i dodatkowo przyprawy do niego. Rodzice znajdą pod choinką śliczną, drewnianą skrzynkę na wino plus oczywiście bardzo dobre wino. Szwagier z żoną (co roku dostajemy od nich bardzo tandetne prezenty) mogą liczyć na zestaw kieliszków do piwa i zestaw ciekawych alkoholi. Na prezenty dla par świetnie sprawdzą się również:
- ciepłe koce,
- takie same świąteczne sweterki,
- bilety do kina czy teatru,
- karty podarunkowe np. do ciekawych restauracji,
- rzeczy przydatne w domu: kieliszki, zastawa stołowa, sztućce,



Boxy


Nie wiem czy każdy słyszał, ale istnieje takie coś jak boxy z różnymi rzeczami w środku. Co miesiąc w boxie można znaleźć co innego. Istnieją takie z kosmetykami (np. shinybox, glossybox) ze zdrową żywnością (health box, fitlovebox), czy nawet takie z akcesoriami dla zwierzaków (pakazwierzaka). Widziałam gdzieś również boxy z przyprawami czy zagranicznym jedzeniem. 
Co jest w nich fajnego? To, że przeważnie wartość produktów w nim zawartych, znacznie przekracza jego cenę. Z reguły boxy takie kosztują koło 50,00 zł. 
Ja zamówiłam w tym roku jeden z boxów mojemu mężowi, dokładnie BE ACTIVE BOX, chciałam zamówić mu samą płytę z ćwiczeniami, jednak znalazłam box w którym mąż dostanie dużo fajnych rzeczy, a także tę właśnie płytę. 



Książki, płyty CD, DVD


Myślę, że to uniwersalne prezenty. Dodatkowo, gdy dobrze poszukasz, możesz znaleźć je w bardzo fajnych cenach. Już za 30,00 zł znajdziesz fajny prezent. 



Typowo Świąteczne akcesoria


Taki prezent zawsze wprowadzi przyjemną atmosferę w domu, przyniesie uśmiech i radość. Ja bardzo lubię dorzucić jakiś typowo świąteczny element do prezentu, ale można też podarować komuś prezent który jednoznacznie kojarzy się ze Świętami czy zimą.
Mogą to być:
- zimowa czapka, szalik czy rękawiczki,
- świąteczne, ciepłe skarpety,
- śmieszne bokserki z Mikołajem,
- piękny kubek, czy zestaw naczyń z zimowym wzorem,
- zestaw świątecznych słodkości,
- koc czy poduszka z nadrukiem,
- piękna śnieżna kula,
- inne świąteczne dodatki.





Zestawy kosmetyczne


Myślę, że to prezent praktyczny i przydatny. Kosmetyki mają długi termin ważności, więc nie będzie problemu nawet gdy ktoś dostanie kilka takich zestawów. Zestawy można dostać już od kilkunastu złotych, warto poszukać w Internecie, czasem znajdą się tańsze niż w sklepie. Ja co roku czekam na zestaw kosmetyków, mam nadzieję, że w tym roku też coś dostanę :)


DIY - czyli zrób coś samodzielnie

Masz trochę czasu? Może wykorzystasz go na zrobienie prezentów samodzielnie? Pomogą Ci odetchnąć finansowo, a do tego jestem pewna, że najbliżsi docenią Twój wkład w stworzenie podarunków. Pomysłów jest mnóstwo, wystarczy wpisać w przeglądarce prezenty DIY. 

Ja polecam prezenty takie jak:
- domowe nalewki,
- świąteczne mydełka,
- ręcznie robione ozdoby (ozdabiane szkatułki, kule cottonballs, stroiki),
- domowe słodkości (ciastka, pierniczki, pralinki, ozdobne czekolady, czekolada do picia na patyku),
- szaliki, czapki, rękawice- robione na drutach,
- uszyte przez Ciebie poszewki na poduszki.


    Mam nadzieję, że trochę Wam pomogłam. Może sami macie jakieś ciekawe pomysły na prezenty, które nie zrujnują Waszych portfeli? Jestem ciekawa. 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz